torsdag den 8. januar 2015

Nyt spisebord


I aften får vi vores nye Spisebord
Vi venter på at få det leveret herhjem.

Det er Casper, der har valgt det. Jeg synes, at det er et fint bord.
Det er vist lidt større end, det vi har nu.
Jeg var nu ellers godt tilfreds med vores gamle spiseborde, men sådan har jeg det generelt med ting. At hvis tingene fungerer, så synes jeg, at vi bare kan beholde det i stedet for at købe noget nyt.
Sådan har jeg haft det med flere af vores ting. Bl.a. vores fjernsyn. Jeg synes, at vores gamle virkede godt, og jeg synes også, at det havde en god størrelse. Casper ville gerne have et nyt pga. farverne var i en bedre kvalitet, og at fjernsynet var større end det, vi havde.
Da vi fik sat fjernsynet op, så kunne jeg alligevel godt se, at kvaliteten var bedre på det nye, og det var jo også dejligt med en lidt større skærm, så der var det godt, at han alligevel købte et nyt.
Jeg er heller ikke den, der løber ud og køber den nyeste af den nyeste telefon.
Så længe den jeg har virker, så er det fint. Så længe jeg kan gå på nettet, sende beskeder og ringe osv. Så er jeg tilfreds med den, jeg har.

Men jeg tror også, at det handler lidt om, at jeg ikke er god til forandringer.
Jeg kan godt lide, at tingene er, som de er.
Bare jeg skal have en ny hovedpude har jeg svært ved.
Jeg er ikke god til at håndtere forandringer. Jeg tror, at det har noget med min OCD at gøre.

Men det er et rigtig flot spisebord, at vi har købt. Og det er også pænere end, det vi har nu.
Og så vil det også passe bedre til vores spisebordsstole, som vi har(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar