lørdag den 3. januar 2015

Godt nytår


Jeg håber, at I er kommet godt ind i det nye år.
Det er jeg i hvert fald.

Jeg og Casper var ude at spise med nogen af vores gode venner.
Bagefter var vi hjemme ved dem, hvor vi sad og spillede et spil og hyggede med slik imens.
Bagefter sad vi og så lidt fjernsyn, mens vi hyggede videre med slik og chips.
Da klokken slog tolv, så fik vi champagne og kransekage.
Og så var vi ude og se fyrværkeri.













Det var en rigtig hyggelig aften.
Det var en stille og rolig aften, som passede godt til mig og Casper.
Jeg gider personligt ikke det med at feste og drikke sig fuld mere.
Så er jeg mere til noget stille og roligt, hvor man spiser noget god mad, hygger, snakker, griner og måske spiller et spil.

Vi havde i hvert fald en rigtig god aften(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Den dessert på Jensens er så god :) den plejer jeg også altid at bestille.

    SvarSlet