mandag den 5. januar 2015

Det ser jeg for tiden


Jeg elsker at se fjernsyn.  Det er ikke så tit, at jeg ser noget, der kører i fjernsynet, men jeg ser meget serier på Viaplay og Netflix.

Lige nu er jeg i gang med at se RuPaul's Drag Race på Netflix.



Det minder lidt om det amerikanske topmodel. Det er bare med drag queens i stedet for.
I hvert afsnit er der en, der ryger ud. Nogen gange skal de have taget billeder, andre gange skal de lave en video, eller designe en kjole osv.
Nogen af dem ligner virkelig kvinder. Det er fascinerende, hvor dygtige de er til at lægge makeup og ordne hår.
Og så er der selvfølgelig en masse drama.
Der er altid nogen, der ikke kan lide hinanden. Men det synes jeg er sjovt.

Jeg og Casper ser sammen Suits sæson 3 på Netflix.



Det handler om et advokatfirma. Harvey er en succesfuld advokat. Mike arbejder sammen med Harvey. Mike har en hemmelighed. Han er ikke uddannet advokat. Harvey ved det. Han har været med til at fake det hele. Men alt det ser man i sæson 1. I sæson 3 handler det om de sager, som de har. Samt at en anden advokat er ved at finde ud af Mikes hemmelighed. Det handler også om kærlighed. Mikes kæreste Rachel arbejder også i firmaet. Harvey får en kæreste, som er hans ex kæreste.

Jeg kan godt lide at se advokatserier. Men det er også spændende med det drama, der er. Der er konflikter mellem nogen af advokaterne. Nogen af dem kæmper om at få de samme sager osv.

Det er, hvad jeg er i gang med at se for tiden.
Er I i gang med at se en serie for tiden(:?

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Jeg har set begge to. De har lige annonceret sæson 7 af Drag race, og til april kommer RuPaul og nogle af de tidligere dronninger og giver et stort show ovre i KBH.

    Selv har jeg lige set sidste sæson af Gossip Girl i forgårs, sidste sæson af The Borgias i går og er startet på tredje sæson af Grimm.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det vidste jeg slet ikke med, at de har annonceret en sæson 7 af Drag race.
      Og jeg vidste heller ikke, at RuPaul kommer til Danmark.
      Men, ej hvor fedt(:
      Gossip Girls har jeg faktisk kun set den første sæson af. De to andre serier du nævner, dem har jeg ikke fået set. Det kan være, at jeg skulle prøve at se en af dem.

      Slet