lørdag den 31. januar 2015

Brugskunst


Jeg elsker at kigge på Brugskunst
Det er måde i butikker og på hjemmesider, at jeg elsker at kigge på det.
Jeg synes, at der er så mange lækre ting af brugskunst.
Problemet er, at når jeg kigger på sådan noget, så får jeg næsten lyst til at købe det meste af det.



Jeg har lavet en lille collage med nogen brugskunst ting, som jeg synes er fine.
Jeg kan specielt godt lide hunden. Den er altså sød.

Hvis I nu også godt kan lide brugskunst, så har jeg lavet en lille liste med nogen af de butikker og hjemmesider, som sælger brugskunst:

Ilva
Plantorama
Daells Bolighus
Gabrielles.dk
Mollegaarden.dk

Der er selvfølgelig flere steder, der sælger brugskunst, men det er lige disse steder, som jeg kan komme i tanke om.

Kender I nogen andre butikker eller hjemmesider, som sælger brugskunst(:?

Kram Heidi(: 

4 kommentarer:

  1. God weekend kære Heidi :-)

    Så fine brugsting du har fundet, jeg synes også hunden er så cute :-)
    Jeg har jo haft en del plejebørn og engang var jeg hen over en familie med en sød knægt, hans familie kom altid med søde gaver til os på gården. En af gaverne var en sort keramik hund, som ligner Odin, den er jeg bare glad for :-)
    En god liste du har lavet til steder med brugskunst.
    Knus herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Tina.
      Sikke en fin gave som du fik af din plejesøns familie.
      Jeg elsker også sådan nogen figurer med hunde og katte.
      Ja bare med dyr generelt(:

      Slet
  2. Skøn blog du har dig! Du må have en dejlig weekend! :-)

    Kig meget gerne forbi min nye blog ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

      Slet