lørdag den 24. januar 2015

De sidste karaktere


Jeg har nu fået de sidste karaktere.
Det er i skriftlig dansk og i skriftlig engelsk.

I skriftlig dansk fik jeg 7. Det var jeg meget positiv overrasket over, fordi min lærer netop havde givet mig så meget kritik. Og så var jeg bange for, at jeg havde misforstået emnet, men det havde jeg heldigvis ikke.

I skriftlig engelsk fik jeg 4. Det er jeg i bund og grund godt tilfreds med, men på en måde er jeg alligevel en lille smule skuffet. Jeg havde håbet, at jeg klarede det bedre, men 4 er også flot.
Jeg havde egentlig tænkt på, om jeg fik 02. Så jeg er lettet over, at jeg ikke fik 02.

Så i alt har jeg fået 7 i mundtlig dansk, 7 i skriftlig dansk, 7 i mundtlig engelsk og 4 i skriftlig engelsk.
Jeg er rigtig glad for mine karakter, og jeg prøver virkelig ikke at tænke over den skriftlige karakter i engelsk, fordi jeg ved jo godt, at 4 er flot.
Men jeg synes, at det er flot, at jeg har fået 7 i mundtlig engelsk, fordi til min 9 klasses eksamen i mundtlig engelsk, der fik jeg 02, så det er jeg virkelig glad for.
Men jeg er glad for alle mine karaktere.

Nu er jeg spændt på hvilke karakter, som jeg får til sommer.
Der skal jeg til eksamen i 3 fag(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar