torsdag den 15. januar 2015

Et godt mærke


Jeg er vild med produkterne fra Nilens Jord.
Jeg fik en mascara i julegave fra Nilens Jord.
Den er virkelig god. Det er en, som jeg godt kan finde på at købe, når den her er tom.

Jeg har også nogen af makeup penslerne derfra.
De er også rigtig gode. Specielt er jeg glad for den store børste til pudder.

Q har lavet en Foundation test
Der har de bl.a. testet en foundation fra Nilens Jord.
Der kan I læse om, hvor mange stjerner, de har givet hver foundation.
Den fra Nilens Jord fik 3 ud af 6 stjerner.

Nu bruger jeg ikke selv foundation, så jeg ved ikke, hvilke der er gode og hvilke, der er de mindre gode. Men sådan en test her er spændende at læse, hvis man er i tvivl om, hvilken foundation, man skal vælge.

Det kan godt være, at Nilens Jord kun fik 3 ud af 6 stjerner, men jeg er i hvert fald glad for de produkter, som jeg har prøvet fra dem af.

Kan I også godt lide Nilens Jord(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar