torsdag den 4. oktober 2018

Trixie hundelygte fra Smartdog.dk


Denne gang har Fox været så heldig at modtage en Trixie hundelugte fra Smartdog.dk
I denne tid, hvor det er begyndt at blive mørkt udenfor, så er det vigtigt, at vi passer godt på vores babyer. Hvert år er der desværre flere hunde, der dør, fordi de bliver kørt ned i mørket.

Der findes et stort udvalg af forskellige lysprodukter til at oplyse vores hunde i mørket.











Jeg er rigtig glad for denne hundelygte. Den lyser godt op, og den er nem at tænde.
Den har tre forskellige blink.

Man kan sætte den i hundens halsbånd, i hundens sele eller midt på selen, som jeg har gjort.
Fordi at Fox har så stor en pels, så kan man ikke se den, når den sidder i hans halsbånd.
Og jeg synes ikke, at man kan se den så meget, når den sidder på hans sele. Altså folk kan ikke se den så meget, når de kommer imod os.

Men når den hænger midt på snoren, så kan folk se, at der er noget, der blinker ude i det fjerne, og det gør, at folk sætter farten ned.
Det virker selvfølgelig også, hvis den sidder i halsbåndet, men igen Fox har en ret stor pels, så den dækker for lygten.

Jeg og Brian har fået lavet en lille video med lygten.



Eller det er mest Brian, der har lavet den. Jeg er ikke så teknisk.
Men jeg synes, at videoen er blevet rigtig god.

Hos Smartdog.dk har de et stort udvalg af lysprodukter til hunde
De har udover lygter også lyshalsbånd og lysveste.

Det er så vigtigt, at vi passer på vores bedste venner i mørket.
Jeg har brugt hundelygte i flere år. Jeg føler det mere sikkert, når Fox har en lygte på, når vi er ude og gå tur.

Jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi deres fine udvalg af hundelygter og andre lysprodukter(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar