søndag den 28. oktober 2018

Done by Deer service


Jeg er begyndt at kigge meget på babyting. Eller det har jeg gjort lige siden, at jeg fik at vide, at min veninde var gravid. Men siden da har jeg kigget meget på babyting. Også fordi jeg har skulle købe ting til babyshower, og der skulle jeg jo købe en gave, og en barselsgave, og nu kommer julen. Så jeg får rigtig kigget på babyting.
Men jeg er vild med det. Der er så mange søde ting.

Et mærke, som jeg rigtig godt kan lide er Done By Deer

De har virkelig et stort udvalg af produkter. Der er både service, sengetøj og legetøj og meget andet.

Hos Kære Børn har de et stort udvalg af produkter fra Done By Deer.
Kære Børn er en butik, som jeg selv har brugt flere gange. Og jeg kan kun anbefale dem.

Jeg kan rigtig godt lide det service, som Kære Børn har fra Done By Deer.







Jeg synes at dette service er så sødt. Man kan også købe en pakke, der betår af tallerken, skål, kop og ske.
Det er et rigtig fint startsæt til, når ens barn skal begynde at smage på mos osv.

Jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi Kære Børns hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar