mandag den 29. oktober 2018

Lækkert tilbehør til boligen


Jeg elsker at gøre ens hjem personligt med fx nipsting eller ved hjælp af lamper.

Hos Biva.dk har de et stort udvalg af boligtilbehør

De har både lamper, spejle, billeder, tæpper, borde og knagerækker og meget mere.



Jeg troede først, det her var en lanterne, men det er en lampe.
Jeg synes, at den er mega fed.



Jeg kan også rigtig godt lide dette ur.
Det er lidt specielt og anderledes, og det kan jeg godt lide ved det.

Jeg kan godt lide, at Biva har noget boligtilbehør, som er lidt anderledes.
Det gør, at man kan gøre ens hjem mere personligt. Det synes jeg i hvert fald.

Hos Biva sælger de udover boligtilbehør og møbler som senge, sofaer og stole.
De sælger faktisk møbler til alle husets rum. Her i blandt badeværelset, stuen og børneværelset.

Af lamper sælger de også udendørslamper. Fx lamper, man kan hænge på væggen udenfor.

Når man handler på Biva.dk så er der altid gratis fragt.
Det kan jeg godt lide. Ofte synes jeg at butikker kun har gratis fragt over 500kr.

Biva.dk kan også bruges, hvis man ønsker at købe en gave til en person, der har alt.
De har fx også billeder eller dekorations bogstaver og mange andre gode ting, som kan bruges som gave(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar