tirsdag den 30. oktober 2018

Far til fire i solen


For kort tid siden fik jeg set filmen Far til fire i solen med Brian og hans børn.
Hans børn havde set, men det havde vi ikke.
Men jeg havde glædet mig til at se den.

Den er rigtig god. Den er sjov ligesom de andre Far til fire film.

Familien er på ferie og tror, at de skal slappe af, men så er der en konkurrence på feriestedet, og der opdager faren, at den familie, der deltager er en mand, som han engang i klasse med, og som mobbede ham. Konkurrence-mennesket går op i faren, og nu handler det om at vinde den konkurrence.
Børnene i begge familier bliver venner med hinanden mens fædrene kæmper om at vinde konkurrencen.
Man følger så, at de skal lave en film til konkurrencen, og det går ikke helt, som det skal for Far til fire-familien.



Jeg synes, at den er rigtig god. Så den kan jeg klart anbefale til andre børn og voksne.

Det er en rigtig god familiefilm, som man kan hygge med til en filmaften.
Man kan leje den og købe den inde på Blockbuster.dk, hvis man gerne vil se den(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar