onsdag den 31. oktober 2018

Hotel på Østerbro


Charlottehaven er et hotel på Østerbro
De har møblerede lejligheder, men det er stadig et hotel, det er bare lejligheder i stedet for hotelværelser.

Charlottehaven har meget at tilbyde. De har deres cafe, hvor der er en juicebar, hvor man kan få lækre smoothie eller juicer.
Men man kan også få brunch, frokost eller aftensmad.

Men de har også et træningscenter, en pool, hvor man kan gå på et træningshold.
Men man kan også komme på et hold i træningscenteret.

De har en smuk gårdhave, som man også kan sidde og nyde det gode vejr i.

Man kan se billeder af deres lejligheder, wellness-område og omgivelserne inde på hjemmesiden.
Det ser simpelthen så lækkert ud.

København har så mange ting at byde på, så hvis man gerne vil på et weekendophold i København, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi Charlottehaven.

Jeg vil selv gerne se Den lille havfrue og Bakken. Det har jeg ikke set før.
Men jeg vil også gerne i Tivoli til jul igen. Der er så smukt pyntet op og så mange fine boder og bare den stemning, der er i tivoliet.

Men jeg synes, at I skal kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar