mandag den 29. oktober 2018

Den store bagedyst


Jeg er vild med at se Den store bagedyst. Jeg er så imponeret af, at der er nogen, der kan lave så flotte kager.

Mange får sikkert lyst til uddanne sig noget indenfor den branche.
Hvis du står og gerne vil tage uddannelsen som konditor så kan du tage grundforløbet til bager- og konditoruddannelsen på Hotel- og Restaurantskolen.

På grundforløbet får du både praktiske og og teoretiske fag. Du får de første teknikker og vigtigt viden til at lave forskellige slags brød og kager.
Man lærer om gamle håndværkstraditioner og mere moderne teknikker.

Der er mange muligheder indenfor branchen. Man kan arbejde i en bagerbutik, på en af de store kage- og bagefabrikker eller lave lækre kager og desserter til spisesteder osv.

Jeg får helt lyst til at bage og prøve nye teknikker, når jeg ser Den store bagedyst.
Jeg vil ønske, at jeg kunne bage så flotte kager, men det handler nok bare om lidt (eller meget) øvelse.

Jeg elsker at bage. Men ikke nok til at uddanne mig indenfor det. Men nok også, fordi at jeg ikke synes, at jeg er så god, at jeg ligefrem skal blive konditor eller bager.

Men jeg synes, at det er fedt, at nogen er så dygtige til at lave kager.

Ser I Den store bagedyst(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar