lørdag den 27. oktober 2018

Søde børnesenge


Hos Biva.dk har de nogen rigtige søde børnesenge

De har babysenge, altså tremmesenge, og almindelige børnesenge, men de har også nogen mere specielle børnesenge. De har fx børnesenge, hvor det både er køjeseng, skabe og skrivebord. Det er rigtig godt, hvis man har et lille børneværelse. Ved at bruge sådan en seng, så kan man spare en masse plads, da der både er seng, skrivebord og skabe samlet.

Men de har også andre specielle børnesenge. Jeg har fundet nogen, som jeg synes er søde.







De to første er lidt mere specielle senge. De er rigtig søde. Jeg er specielt vild med seng nr. 2. Den minder om en lille træhytte.

Seng nr. 3 synes jeg hører mere under "almindelig" senge, men det er ikke noget dårligt jo. Men jeg synes, at den er rigtig sød. En rigtig prinsesse-seng.

De har også senge, der er formet som en formel 1 bil og som et skib.

De har senge til både store børneværelser og små børneværelser, så uanset hvilken størrelse ens børneværelse har, så er der rig mulighed for at finde en børneseng, der passer til ens ens børneværelse(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar