tirsdag den 30. oktober 2018

Stresset


De sidste par dage har jeg været meget stresset. Jeg har ikke haft arbejdet de sidste par uger, fordi jeg har haft holdt "fri" på grund af det med Brian. Så jeg har haft og har stadigvæk en masse arbejde, der skal laves inden torsdag. Så de sidste par dage har jeg arbejdet en del. Men samtidig er jeg måske ved at få et nyt job som tekstforfatter, så der skal jeg skrive en opgavetest. Så den skal også afleveres i morgen.

Samtidig vil min tvillingsøster, Kamilla have min og Brians ønskelister til jul senest fredag.

Jeg kan mærke, at jeg er begyndt at få mavesmerter. Jeg får en bestemt form for mavesmerter, når jeg bliver stresset.

Nu vil jeg se og få arbejdet noget mere, så jeg kan blive færdig i god tid i dag(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar