mandag den 29. oktober 2018

Film til Halloween


Nu nærmer Halloween sig snart. Jeg går ikke selv særlig meget op i Halloween, men jeg synes, at det er hyggeligt, selvom jeg ikke holder Halloween eller pynter op til Halloween.

Hvis du får lyst til at se en gyser på Halloween dag, så har Blockbuster et stort udvalg af gyserfilm.
I anledning af Halloween, har de lavet en kategori, der hedder Halloween
Der kan man finde en masse forskellige gyserfilm.



De har blandt andet Annabelle Creation, Sinister og Paranormal Activity.

De har også nogen film til børnene, hvis de også gerne vil se en film med fx vampyrer.
De har Hotel Transylvania, flere forskellige film med Scooby-Doo og Casper.

Jeg synes, at Transylvania filmene er virkelig gode. Jeg vil rigtig gerne se nr. 3, når den engang udkommer.
Det var sammen med Brians børn, at jeg så Transylvania. Og filmene er både søde, sjove og spændende.

Men hvis du trænger til et rigtigt gys, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi Blockbusters udvalg af gysere(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar