søndag den 28. oktober 2018

Den rigtige hovedpude


Det er vigtigt, at man har en god hovedpude. Hvis man ikke har den rigtige hovedpude, så kan det give nakkesmerter. Den hovedpude, som jeg har ved Brian, den er meget bedre end den, som jeg har hjemme ved mig selv.
Så jeg kan tydeligt mærke forskellen på de to hovedpuder.

Hos Foss Flakes har de gode hovedpuder
De har en pude, som er god til, hvis man sover på siden. Den kan man folde og rystes op til fuld volumen. En anden effekt puden har er, at den forbliver kølig, så man undgår at blive form. En ting, som jeg rigtig godt kan lide ved hovedpuden er, at den er uden animalsk indhold.

Så har de en anden pude, der er god til både, når man sover på ryggen og på siden. Og en tredje pude, som de har, er en, der minder om den første, men hvor der bare er mindre fyld i.

Hos Foss Flakes har de også andre gode puder, som hjælper en med at få en bedre søvn og en bedre kropsholdning, når man sover.

Inde på deres hjemmeside kan man læse meget mere om deres produkter, om hvad en god hovedpude kan gøre og om historien bag Foss Flakes.

Har I en god hovedpude(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar