søndag den 28. oktober 2018

Tilbud på havemøbler


Lige nu er der gode penge at spare på havemøbler.
Hos IDEmøbler har de tilbud på nogen af deres havemøbler

Nu er det ved at være vinter, og man har ikke brug for havemøblerne. De fleste har fået sat dem ind i et skur eller dækket dem til. Så de igen er klar til næste sommer.
Men hvis man tænker på at få ens havemøbler udskiftet, så kan det godt betale sig at købe ens nye havemøbler nu, da IDEmøbler nemlig har sat nogen af deres havemøbler ned i pris.





Jeg savner sommeren. Det har været sådan en dejlig sommer i år. Der har været en masse dage med varme, og så har jeg oplevet en masse gode ting.
Jeg har virkelig været meget udenfor. Jeg har blandt andet lagt meget i en hængekøje og læst. Det glæder jeg mig til, at jeg kan det igen næste sommer.

Vi har desværre ikke fået spist så meget udenfor, men vi har brugt mange timer udenfor i haven.
Jeg har haft køkkenhaven at gå op i, og så har vi bare hygget os og bare siddet og snakket udenfor og ordnet nogen småting i haven.

Jeg glæder mig allerede til sommer.
Men jeg glæder mig også til, at det bliver jul. Jeg er et kæmpe julemenneske.

Men hvis I står og mangler nogen nye havemøbler til næste år, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi IDEmøbler.dk for at tjekke deres tilbud ud(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar