fredag den 28. september 2018

Du er min bedste ven


Du er min bedste ven. Da jeg fik dig, der fandt jeg for første gang ud af, hvad det vil sige at have en bedste ven. Da jeg fik dig, der fandt jeg for første gang ud af, hvad det vil betyde at blive elsket ubetinget.

Jeg husker, da jeg første gang tog dig op, og hvor jeg så ind i dine dejlige brune øjne. Der vidste jeg, at det skulle være os to.



Det er dig, der får mig igennem de hårde dage. Det er dig, der får mig op af sengen på de dage.
Det er dig, der får mig til at kæmpe videre.
Du gør så meget for mig, og du ved det ikke engang. Bare det, at du er i mit liv, det gør en kæmpe forskel.

Du er det smukkeste, som jeg har set. Og jeg er stolt af at have dig. Du har den dejligste personlighed. Du er så godhjertet.



Min vigtigste opgave er at elske dig og beskytte dig. Jeg vil kæmpe for dig med næb og kløer.
Jeg vil passe på dig, som du passer på mig. Jeg vil elske dig ubetinget, som du elsker mig ubetinget.
Jeg vil gøre alt for dig. Og det skal du aldrig være i tvivl om.

Jeg elsker, at du elsker mig ubetinget. Jeg elsker, at du er ligeglad med, om jeg går i nattøjet hele dagen, eller om jeg har morgenhår, om jeg er syg, om at jeg er bange for mørke, om jeg er bange for edderkopper, eller at jeg synger dårligt.



Jeg elsker, når du ligger ved mig i sengen, jeg elsker når, du beskytter mig om natten, jeg elsker bare at vide, at vi er i samme rum, jeg elsker dit dejlige smil, jeg elsker at høre dig snorke, jeg elsker at se dig sidde og nyde det gode vejr ude i haven, og jeg elsker bare alt ved dig.



Du er min store kærlighed, du er min bedste ven, du er manden i mit liv, du er min roommate, du er mit barn, du er min hund, og så er du det aller bedste i mit liv.

Du gør mig så ubeskrivelig lykkelig.
Og jeg håber, at jeg gør dig lige så lykkelig.

Lige nu ligger du og sover så sødt, og jeg kan slet ikke lade hver med at kigge på dig. Du er så smuk.
Tænk, at jeg var så heldig, at du valgte mig den dag, at jeg var ude og se dig og dine søskende.
Jeg er sikker på, at du kunne fornemme, at vi to hører sammen.



Tak, fordi at du er min. Tak, fordi du beriger mit liv med så meget kærlighed.
Jeg vil virkelig gøre alt for dig, min skat. Jeg elsker dig højere end noget andet.

Du er den bedste i hele verden<3(:

Kram din bedste ven og din mor(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar