onsdag den 19. september 2018

Sebra


Et mærke indenfor børneting, som jeg rigtig godt kan lide er det kendte mærke Sebra

Jeg synes, at de har så mange søde børneting. Inde på Kære Børn har de et stort udvalg af børneting af mærket Sebra. De har både sengetøj, service og legetøj.







Jeg synes specielt, at det legeværktøjssæt er rigtig sødt.

De har også et legekøkken derinde. Det er virkelig også sødt.
Jeg kan ikke vente til, at mine to nevøer kan lege med sådan noget legetøj.
Jeg vil elske at sidde og lege med dem.
Men der går lige noget tid før, at de kan det.

Jeg synes, at produkterne fra Sebra har en god pris. Jeg synes ikke, at det er alt for dyrt, som nogen babyting desværre kan være.

Kære Børn har som sagt en webshop, men de har også fysiske butikker. De har et stort udvalg af kendte mærker indenfor produkter til børn.

Jeg er helt vild med Kære Børn, og jeg har handlet der flere gange. Det har været gaver til min veninde.

Så jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside eller en af deres butikker(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar