mandag den 17. september 2018

En god tøjbutik


Jeg kan rigtig godt lide tøjbutikken Johs fashion

De har så meget lækkert tøj. De har en webshop, og så har de nogen fysiske butikker. De har blandt andet butikker i Næstved og Sorø.

De fører mange kendte mærker. Blandt andet har de tøj fra Masai. Det mærke kan jeg rigtig godt lide. Et andet mærke, som jeg godt kan lide, det er In Front.

Jeg har fundet noget tøj fra In Front, som jeg rigtig godt kan lide.





Jeg er specielt helt vild med nederdelen. Det er sådan en, som jeg godt kan finde på at gå med.
Jeg elsker nemlig nederdele.

Jakken og nederdelen er nyheder fra In Front. Jeg synes, at Johs fashion tit får nye nyheder af tøj.
Og det er rigtig godt, så det ikke kun er det samme hele tiden.

Jeg er i hvert fald helt vild med meget af deres tøj.
Hvis du står og skal have nyt tøj, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar