fredag den 14. september 2018

Søde babyting


Et af de steder, som jeg rigtig godt kan lide, som sælger børnetøj, der er Kære Børn.
Jeg har flere gange købt ting derinde til min veninde, Camilla.

De har mange kendte mærker. Et af dem er Done By Deer
De har rigtig mange søde ting. De har både sengetøj, service, hagesmækker, møbler og legetøj.

Jeg har fundet et par ting, som jeg rigtig godt kan lide.







Jeg synes, at kassen på det andet billede er rigtig sød. De har også nogen små kasser, hvor der står Pixi på, som man kan putte Pixibøger i. De er virkelig også søde.

Done By Deer er et dansk mærke, som er gået hen og er blevet populær i mange børnefamilier.

Mange af deres ting er også rigtig gode til en barselsgave, dåbsgave eller fødselsdagsgave.

Kære Børn har både en webshop og fysiske butikker. De har blandt andet fysiske butikker i Roskilde, Nykøbing Faster, Odense, Kolding og Frederikshavn samt i mange andre byer. Men hvis man ikke bor tæt på en af deres fysiske butikker, så kan man altid handle online på deres webshop.

Jeg kan helt klart anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar