fredag den 14. september 2018

Gaver fra Frankrig


Min tvillingsøster, Kamilla har været på ferie i Frankrig, og da hun var i Frankrig, der var hun også i Disneyland Paris. Jeg husker tydeligt, da jeg var i Disneyland Paris. Det var sådan en stor oplevelse.

Men jeg fik min søster til at købe noget slik for mig, da hun var i Disneyland Paris.



Jeg glæder mig til at prøve og smage slikket.

Kamilla havde også købt nogen gaver til mig fra Frankrig af.





Denne søde figur er fra Disneyland Paris. Den er så sød.



Her er alle tingene samlet på billedet.
Men jeg fik en hårbørste med Alice i Eventyrland, en sød nøglering med Marie fra Aristocats, og en notesbog med Powerpuff Pigerne.

Jeg er så glad for de ting, som hun har købt til mig(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar