tirsdag den 25. september 2018

De gamle Batman film


Jeg elsker de gamle Batman film. Jeg har desværre kun to af de gamle. Der er i alt fire af de gamle film. Jeg tænker her på de helt gamle film. Dem fra 80'erne og 90'erne.

Hos Blockbuster.dk har de alle de gamle Batman film

Man kan både leje og købe dem. Det koster kun 19kr. at leje dem. Jeg kan godt finde på at leje de to, som jeg ikke har. Jeg og Brian vil nemlig gerne i gang med at se de fire Batman film.









Jeg kan ikke rigtig huske den sidste film. Altså Batman Forever.
Men nu er det også rigtig mange år siden, at jeg sidst har set filmene.
Jeg glæder mig til, når vi skal i gang med at se dem.

Jeg kan godt lide Blockbuster, fordi de både har mange nye film men også en del gamle film, som ikke er nemt at finde andre steder.
De får også hurtigt de nye film ind. Og det kan jeg godt lide, da jeg tit ikke får tæt filmene i biografen. Men så er det godt, at de hurtigt bliver lagt ind på Blockbuster.

Hvis I ikke har set de gamle Batman film, så kan jeg helt klart anbefale jer at se dem(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar