søndag den 26. februar 2017

Til banko


For ca en måned siden, der var jeg og min mor til banko med min veninde og hendes mor.
Jeg var så heldig at vinde en stor flot buket fra den lokale blomsterhandler.
Min venindes mor vandt tre gange, min mor vandt to gange, og min veninde vandt ikke noget, desværre.

I morgen skal vi igen til banko. Det er samme sted som sidst. Det er på en af byens cafeer, at der er banko. Min veninde og hendes mor skal med igen.

Jeg glæder mig så meget. Jeg kan virkelig godt lide at spille banko. Jeg synes, at det er hyggeligt, og så den der spænding med, om man nu vinder noget. Og når man kun mangler et eller to tal, så er det endnu mere spændende. Så sidder man bare der og venter og håber på, at det er ens tal, der snart bliver råbt op.

Nu må vi se, om nogen af os vinder noget i morgen, men det bliver hyggeligt uanset hvad(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar