mandag den 27. februar 2017

At kunne lide at lave mad


Jeg er ikke ligefrem kendt for at være den, der elsker at lave mad.
Jeg hader faktisk at lave mad. Det interesser mig slet ikke.
Jeg synes, at det er så kedeligt. Men jeg kan godt lide at bage. Men det er meget i perioder, at jeg får bagt.

Men jeg synes, at det er fedt, at der er nogen, der har en passion for madlavning. Ligesom dem i Masterchef.

Hvis man godt kan lide at lave mad, og man gerne vil arbejde indenfor det, så kan man tage kokkeuddannelsen
Når man tager kokkeuddannelsen, der lærer du alt det, som man skal vide indenfor mad. Bagefter er du udrustet til at arbejde som kok. Det kan eventuelt være, at man vil åbne sin egen restaurant eller cafe.

På Hotel- og Restaurantskolens kokkeuddannelse i København, der er der en lang række af spændende muligheder. Fx kan man vælge at dygtiggøre sig indenfor sundhed, økologi og bæredygtighed.

På deres hjemmeside kan man læse omkring selve uddannelsen som fx med praktik osv.

Så hvis du går og drømmer om en dag at uddanne dig til kok, så kan jeg anbefale dig at kigge forbi deres hjemmeside og læse lidt mere omkring uddannelsen(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar