onsdag den 22. februar 2017

Anmeldelse af Under sandet


Jeg har længe gerne ville se filmen Under sandet

Jeg kan nemlig godt lide bøger og film, der omhandler 2. Verdenskrig. Normalt ser jeg ikke særlig mange film, men jeg er begyndt at se flere film her på det seneste.

Jeg synes, at filmen er okay. Jeg manglede lidt den der følelse af, at nu er filmen virkelig spændende, og øjnene bare er klistret fast til skærmen. Det punkt kom aldrig rigtigt. Jeg kunne ikke se hvad "point of no return" er i filmen. Hvis man forstiller sig en kurve, så plejer midten af filmen altid at være højst, men det her var mere en lige linje.

Men selvom der ikke kom det der spændingspunkt, så er jeg glad for, at jeg fik set filmen.



Jeg er glad for, at jeg fik set filmen, fordi jeg lærte noget nyt omkring 2. Verdenskrig.
Og som sagt, så elsker jeg at læse bøger og se film, der omhandler det emne.

Det var samtidig forfærdeligt at tænke på, at tingene var sådan en gang. Så det er en lidt barsk film.
Men jeg synes, at den var okay på trods af, at der ikke kom det der spændingspunkt.

Hvis du godt kan lide danske film eller film om 2. Verdenskrig, så kan jeg klart anbefale dig at se filmen. Man kan både leje og købe den inde på Blockbuster.

Hvad synes I om filmen(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar