søndag den 26. februar 2017

Smukt gavepapir


Jeg elsker at pakke gaver ind, men jeg elsker også at få pakket gaver ind i butikkerne.
I butikkerne har de ofte sådan noget flot gavepapir
Jeg vælger ofte at få pakket gaverne ind i butikkerne. Jeg kan godt lide, at de gaver som jeg giver, at de er pænt pakket ind.
Og det gavepapir de har i butikkerne, det er ofte bare flottere og i bedre kvalitet end det, som man kan købe i en butik.

SCANLUX er en virksomhed, der blandt andet forhandler gavepapir til butikker. De har et stort udvalg indenfor gavepapir. De har både gavepapir med motiver, lak gavepapir, gavepapir med børnemotiver og gavepapir med glitter.

Udover det så tilbyder de også, at man som butik kan få lavet gavepapir med ens eget logo på. Man kan vælge enten kun at få logo på den ene side af gavepapiret eller på begge sider.
Dette er en god og personlig måde at gøre gavepapiret unikt og personligt på.

Udover gavepapir, så forhandler SCANLUX også andre produkter til butikker såsom gavemærkater, gavebånd, gaveæsker, gaveposer, forsendelsesemballage og vinemballage samt meget andet.
De har alt det, som man skal bruge til gaveindpakning, når man har sin egen butik.

Hvis du har en butik, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi deres hjemmeside. De har nemlig utrolig mange lækre ting(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar