mandag den 27. februar 2017

Oplevelser i Oslo


Jeg har flere gange skrevet, at jeg gerne ville på et MiniCruise til Oslo.
Det vil jeg blandt andet fordi, at der er så mange spændende ting på Oslobåden.

Men også fordi man får nogen timer i selve Oslo. Dette er en god måde at opleve en ny by på. Altså med sådan et MiniCruise.

Inde hos DFDS kan man læse om oplevelser i Oslo
Det er en rigtig god guide til, hvis man skal af sted, og man ikke helt ved, hvad man skal se.

De skriver blandt andet om nogen markeder, der er om søndagen. Der er blandt andet et klassisk loppemarked, et marked med mest ting indenfor brugskunst og et marked, hvor der sælges ting fra hele verdenen.
Jeg elsker personligt sådan nogen markeder. Så jeg ville godt kunne finde på at tage til det klassiske loppemarked eller det med ting fra hele verdenen.

De skriver blandt andet også om hvilke museer, der er.

Hvis jeg skulle til Oslo, så ville jeg også gerne gå på cafe og gå og kigge i butikker og få shoppet lidt.

Jeg synes, at Oslo lyder som en rigtig hyggelig by, så der vil jeg meget gerne hen på et tidspunkt(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar