mandag den 27. februar 2017

Flotte gulvtæpper


Noget som jeg synes, der kan gøre et hjem hyggeligt og give et hjem "varme", det er,
når der er et fint tæppe på gulvet i et rum.

Mange har fx et tæppe liggende under spisebordet eller under stuebordet.
Man kan også have et tæppe liggende i gangen fx.

Hos Ilva har de et stort udvalg af flotte gulvtæpper
De har gulvtæpper indenfor flere forskellige farver samt mønstre.
Uanset om man mest er til ensfarvet tæpper eller tæpper med mønstre, så er der mulighed for at finde det hos Ilva.

Jeg synes personligt, at det er "hyggeligt" med et gulvtæppe i et rum. Min oldemor har flere tæpper inde i hendes stue, og jeg synes, at det giver rummet en form for "hygge" og "varme".

Hos Ilva har de generelt et stort udvalg af ting til indretningen af ens hjem. Der er mange af deres ting, som jeg er helt vilde med. En anden ting, som jeg også godt kan lide, det er, at de har ting indenfor forskellige prisklasser. Det gør, at næsten alle kan være med, og at man næsten altid kan finde noget indenfor ens eget budget.

Hvis I står og mangler et nyt tæppe til jeres hjem, så kan jeg helt klart anbefale jer at kigge forbi deres fine udvalg(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar