lørdag den 25. februar 2017

Hvordan er det at være single?


Jeg synes ærlig talt, at det er forfærdeligt at være single.
Jeg hader at være single.

Jeg hader det med at skulle møde en masse før, at man finder en sød en.
Jeg troede helt ærligt, at jeg var færdig med det dating noget. Jeg havde en fornemmelse af, at jeg og Casper skulle blive gamle sammen. Jeg kan huske, at jeg har haft tænk, at jeg var heldig at have fundet den eneste ene som 18 årig. Jeg var 18 år, da vi fandt sammen.

Men nu sidder jeg her. Single. Og jeg hader det.
Jeg vil helt seriøst bare gerne finde ham, som jeg skal være sammen med for altid. Og det kan kun gå for langsomt. Men nu skal det jo heller ikke lyde som om, at jeg bare tager den første den bedste.
For det gør jeg ikke.

Det er underligt at være single. Jeg tror ikke, at jeg er egnet til at være single. Jeg ser mig selv som en, der skal være i et fast forhold.

Men det er også underligt, da jeg jo aldrig har haft bloggen, mens jeg var single. Jeg har jo altid skrevet om ting, som jeg og Casper lavede sammen. Men jeg tænker, at jeg vil lave indlæg omkring, hvordan det er at være single osv. Fordi ja, det er jo en del af mig nu. At være single.

Men håber, at I stadigvæk vil følge med. Og 1000 tak for jeres kommentarer. Det betyder rigtig meget for mig, når I lægger en kommentar(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar