mandag den 27. februar 2017

En film jeg ønsker mig i fødselsdagsgave


Jeg har jo fødselsdag den 26. marts, så jeg har allerede fået lavet nogen ønskelister til folk.

Jeg har blandt andet ønsket mig nogen serier og film.
Jeg har blandt ønsket mig den danske film 9. april

Jeg elsker film og serier om 2. Verdenskrig. Og denne film handler netop om 2. Verdenskrig.



Hvis man ikke ønsker at have filmen fysisk, så kan man også købe den hos Blockbuster.
Man kan også leje den derinde, hvis man ikke går op i at have filmen.

Jeg vil i hvert fald gerne se den på et tidspunkt. Jeg kan nemlig også godt lide danske film.
Det har jeg altid godt kunne lide. Hos Blockbuster har de et stort udvalg af danske film. De har både et stort udvalg af gamle og nye danske film. Så hvis der er en lidt ældre dansk film, som man vil gense, så kan man sagtens være heldig at finde den derinde.

Har I set denne film(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar