tirsdag den 28. februar 2017

En fed liggestol


Hvor jeg dog glæder mig til, at vejret bliver bedre, og til at man kan begynde at sidde udenfor.

Hos IDEmøbler har de et stort udvalg af liggestole

Hvor har de bare mange flotte. Der er i hvert fald flere af dem, som jeg ikke ville have noget imod at eje.

Jeg har fx fundet denne flotte liggestol, som egentlig er en gyngestol.



Jeg synes, at den er så fed. Og specielt i denne farve.
De har dem også i andre farver.
Og lige nu kan man spare nogen gode penge på den.

De har også tilbud på nogen af deres andre liggestole.

Jeg elsker at sidde udenfor og læse i en god bog, når vejret er godt.
Men også bare at sidde udenfor og bare nyde vejret.
Jeg kan lige forstille mig at sidde i denne gyngestol og vippe frem og tilbage, mens jeg har lukket øjnene og så bare mærke varmen fra solen af.


Hos IDEmøbler har de mange forskellige liggestole og solvogne. Så du kan helt sikkert finde en, der passer til din stil(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar