torsdag den 9. februar 2017

Jeg bærer stadig min forlovelsesring


Jeg har stadigvæk min forlovelsesring på.
Og det er nok på tide snart at tage den af. Der er trods alt gået en måned siden, at vi gik fra hinanden.
Men jeg har bare svært ved at skulle tage den af.
Måske fordi, at ringen er det sidste, der ligesom "fjerner mig" fra forholdet.
Ej, jeg ved det ikke.
På en måde, så tror jeg også, at den ring beskytter mig. Selvom det "bare" er en ring. Men det er nok bare en undskyldning for at beholde den på.



Jeg burde bare tage den af, men jeg har bare så svært ved det.
Men jeg tænker tit på, at nu skal jeg tage den af, men jeg får det bare aldrig gjort.
Det kan være, at jeg skal sætte mig et mål for, at jeg i morgen skal tage den af.
Når jeg bliver nervøs, som jeg faktisk tit gør, så plejer jeg at røre ved ringen, så bliver jeg beroliget.
Så derfor siger mit hoved, at jeg kan beholde den på af den grund, men det er igen bare en undskyldning for ikke at tage den af.

Men jeg skal snart have taget den af. Hvornår det bliver, det er jeg ikke helt sikker på endnu.

Jeg tænker, at jeg tager den af i morgen. Så må vi se, om jeg får det gjort(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar