mandag den 6. februar 2017

Lækre Chicken Nuggets fra Smartdog.dk


Fox er utrolig kræsen, når det kommer til hundefoder og godbidder.
Så jeg var spændt på, hvad Fox ville sige til de Chicken Nuggets som Fox har været så heldig at modtage til anmeldelse fra Smartdog.dk

Men Fox er helt vild med de godbidder. De er lavet af 100 % kylling. Så det er ikke tilsat alle mulige tilsætningsstoffer. Det er nogen, som han kan bruge lidt tid på at spise, og samtidig er de gode for hans tænder, da han netop skal tygge dem.
Min mors hund, Vaks, der ellers ikke er til sådan nogen hårde godbidder, han er også vild med dem. Vaks er normalt en, der sluger maden i sig, men disse godbidder bruger han også lidt tid på. Og det overrasker mig faktisk, at Vaks vil have dem, da han netop er kræsen med hårde godbidder.

Nogen gange giver jeg Fox en hel af dem, men andre gange knækker jeg den over i flere stykker. Selvom jeg knækker den i flere stykker, så bruger han stadigvæk lidt tid på at spise dem.
Fordi de kan knækkes i mindre stykker, så er de også gode at træne med som en belønning.





Ja, dåsen er altså fuld, når man modtager den. Men de er et hit herhjemme blandt Fox og Vaks.









Som I kan se, så er Fox rigtig glad for dem.

Smartdog.dk har et stort udvalg af godbidder. De har både hårde og bløde godbidder.
I kan se hele deres udvalg af godbidder lige her

Nu har Fox snart fødselsdag, så jeg skal snart have købt gaver til ham. Og jeg skal helt klart have købt nogen godbidder fra Smartdog.dk
Fox er nemlig vilde med flere af deres godbidder.
Derudover har de også meget godt hundelegetøj
Så jeg tænker også at købe noget legetøj til ham i fødselsdagsgave.

Både Fox og Vaks kan klart anbefale de lækre Chicken Nuggets fra Smartdog.dk

Jeg kan godt lide, at de er lavet af 100 % kylling. Jeg kan nemlig godt lide, når godbidder er lavet af rent kød. Fox får også almindelige godbidder. Så det er ikke, fordi at han ikke må få det.
Men jeg synes, at det er godt, at man kan få godbidder, der er lavet af rent kød.

Kan jeres hunde lide sådan nogen godbidder af rent kød(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar