onsdag den 22. februar 2017

Smerter i nakken


I fredags fik jeg så ondt i nakken. Jeg tror, at det kom af, at jeg havde siddet i en bil i tre timer. Jeg havde kørt min lillesøster op til hendes far, og så skulle jeg hjem igen. Og jeg havde så ondt resten af dagen og lørdag. Søndag begyndte det at gå lidt bedre, men der skulle jeg så op og hente hende igen. Men dette skete også for 14 dage siden, hvor jeg igen skulle hente og bringe hende.
Jeg ved ikke, hvorfor jeg får så ondt. Når jeg sidder i bilen i mere end 30 timer, så får jeg ondt. Men sådan var det ikke i Caspers bil.
Men jeg skal have tjekket indstillingerne af sædet. Kan måske være derfor.
Men jeg har stadigvæk skide ondt i nakken. Jeg sover dårligt på grund af smerterne. Hvis jeg ligger for meget ned, så får jeg ondt.

Den ene dag der havde jeg så ondt, at jeg virkelig ikke kunne holde det ud længere.
Men i morges fik jeg massage af min mor. Det var virkelig skønt, og jeg synes, at det hjalp, men jeg har ondt igen nu. Men det hjalp da i morges.



Jeg er ret dårlig til at tage billeder af mig selv, men jeg har da fået taget et par få stykker det sidste stykke tid. Her er det ene. Jeg tænkte, at jeg lige ville vise jer det, da jeg ikke er så god til at få vist billeder af mig selv herinde, som jeg egentlig gerne ville.

Det er begyndt at blive hurtigere lyst om morgnen, og det bliver senere mørkt om aftenen.
Og jeg er vild med det. Jeg elsker, at der er længere lyst. Så er det, som om man får mere ud af dagen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar