lørdag den 31. december 2016

Godt nytår


Så er det sidste dag i år 2016. Jeg synes altid, at det er sådan lidt underligt, når det er den sidste dag i et år.

Og dette bliver det sidste indlæg i dette år.
Igen synes jeg, at det er lidt underligt at tænke på.

I aften skal jeg og Casper ud at spise på Jensens Bøfhus, og så skal vi ellers bare være herhjemme. Ligesom jeg gerne vil. Jeg går ikke særlig meget op i nytår. Ikke som jeg gjorde førhen.
Jeg vil gerne være hjemme ved mine babyer, da ingen af dem kan lide fyrværkeri.
Og jeg bliver virkelig helt irriteret, når folk fyrer fyrværkeri af før den 31. december.
Jeg ved godt, at der er kommet en ny lov med, at de må det fra den 27. december, men derfor bliver jeg stadigvæk irriteret. Mine babyer bliver bange. Specielt Fox.
Efter at vi fik Fox, så har mit syn på nytårsaften ændret sig. Han er nemlig utrolig bange. Simba og Nala er også bange. Men Fox gør hver gang, at der kommer et højt brag.
Jeg tænker bare, at dem der fyrer fyrværkeri af før den 31. december, de har nok ikke dyr, der er bange for fyrværkeri.
Men ikke mere brok om det. Det er selvfølgelig bare min mening. Jeg har aldrig selv været glad for fyrværkeri.

Men vi skal som sagt bare være herhjemme efter, at vi har været ude at spise. Vi har købt lidt chips, og så har vi købt jordbær og mørk chokolade, som vi vil smelte, så vi kan dyppe jordbærerne i den smeltede chokolade. Det smager så godt.





Billederne er nogen, som jeg tog for et par år siden.

Så jeg både glæder mig og frygter lidt i aften. Jeg glæder mig til, at vi skal spise og hygge os, men jeg frygter også aftenen, da jeg ved, at mine babyer bliver bange.

Men vi plejer at lukke alle vinduer, hvis der er nogen, der står åbne. Vi tænder for fjernsynet eller for noget musik og skruer op for det. Altså ikke sådan vildt højt. Og så trækker vi gardinerne for rundt omkring i huset, så de ikke kan se alle de glimt, der kommer fra fyrværkeriet. Vi går en god lang tur med Fox inden, at alt braget begynder. Og Simba og Nala bliver indenfor om aftenen.

Jeg ønsker alle jer, mine kære læsere og jeres babyer et godt nytår. Husk nu at passe godt på jer selv og på jeres babyer.

Vi skrives ved i det nye år(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar