tirsdag den 13. december 2016

En god julefilm


Jeg er ikke den, der ser allermest film, men jeg kan godt lide at se en film eller to her op til jul.
En af mine yndlingsfilm op til jul er Dyrlægens plejebørn
Dirch Passer spiller med i den. Og han er virkelig en af mine favoritter af de gamle danske skuespillere. Han er virkelig en utrolig god skuespiller.

Men Dyrlægens plejebørn er en virkelig god og hyggelig julefilm.



Jeg elsker nogen af de sange, som Dirch Passer synger i filmen.

Men hvis I en aften mangler en god og hyggelig julefilm at se, eller I bare gerne vil i julestemning, så kan jeg klart anbefale jer at se denne her.

Jeg har altid været vild med denne her film. Så jeg har efterhånden set den en del gange, men det er også en film, der kan tåles at ses mange gange.

Har I før set denne julefilm(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar