torsdag den 15. december 2016

Så blev der pakket flere gaver ind


I går fik jeg pakket nogen flere julegaver ind.
Jeg elsker som sagt at pakke gaver ind. Jeg elsker det med at gøre noget ud af det.
Jeg elsker nemlig selv at modtage gaver, hvor der er gjort lidt ekstra ud af indpakningen som fx et lille vedhæng.

www.dpdanmark.com er en hjemmeside, der forhandler alt, som man skal bruge til at pakker gaver ind. De sælger det til andre webshops og butikker.

Når jeg køber en gave i en butik, så beder jeg som regel om at få den pakket ind, da jeg synes, at gavepapiret i butikkerne som regel er så utrolig flotte. Jeg elsker, når en butik gør lidt ud af indpakningen. Nogen gange når jeg står og ser på, at gaven bliver pakket ind, så får jeg lidt inspiration til, hvordan jeg selv kan pakke mine gaver ind.

Hvis du har en webshop eller butik, så kan du finde alt indenfor indpakning hos DP Danmark. De har blandt andet gavepapir, gaveposer, gaveæsker, gavebånd, til- og fra mærker og små vedhæng samt meget andet. De har både julegavepapir og gavepapir, der kan bruges året rundt.
I kan se hele deres udvalg af gavepapir lige her

Men jeg har taget nogen billeder af nogen af de gaver, som jeg har pakket ind.
Dem vil jeg gerne vise jer i dette indlæg.















Lige siden at jeg var lille, der har jeg elsket at pakke gaver ind. Jeg ville dengang gerne stå i en butik og pakke gaver ind. Specielt julegaver. Det er lidt sjovt at tænke tilbage på.

Men jeg er nu næsten færdig med at pakke aller julegaverne ind.

Er I færdig med at pakke jeres julegaver ind(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar