fredag den 23. december 2016

En smuk buket blomster


I går modtog jeg en utrolig smuk buket blomster af min dejlige tvillingsøster, Kamilla.
Jeg har nemlig været utrolig meget stresset for tiden. Jeg har grædt meget, fordi det hele har føltes uoverskueligt.

Kamilla sendte derfor nogen blomster for at muntre mig op. Og det fik mit humør op. Jeg blev nemlig så ubeskriveligt glad for dem. Tænk, at hun har tænkt på mig. Hun ligger selv i sengen med forkølelse. Så at hun har haft overskud til at bestille en buket til mig. Ja, det betyder så meget for mig.



Jeg er så glad for, at jeg har Kamilla, fordi hun er selv syg med OCD, og hun ved, hvordan det er at være syg. Hun forstår mig på en måde, som ingen andre forstår mig på.
Hun forstår, når jeg har let ved at blive stresset, eller når jeg får det psykisk dårligt over nogen ting. Og det at der er et andet menneske, der forstår en så godt, det er simpelthen guld værd.
Casper forstår mig selvfølgelig også, men jeg og Kamilla forstår hinanden på en måde, som ingen andre gør. Og det er dels nok, fordi at vi er tvillinger, og fordi vi begge lider af den samme sygdom.

Jeg er blevet mindre stresset de sidste par dage. Jeg er nu begyndt at kunne glæde mig til juleaften.

De flotte blomster står nu og pynter så fint på spisebordet. Jeg bliver så glad hver gang, at jeg ser dem.

Jeg er så glad og taknemmelig for blomsterne(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar