tirsdag den 27. december 2016

Billeder fra vores juleaften


Tænk, at nu er julen ovre. Det synes jeg er lidt underligt at tænke på.
Jeg går altid og glæder mig næsten lige fra, juletingene kommer i butikkerne og så til juleaften. Og så er det hele bare slut på en aften. Men ja, sådan har jeg det hver gang efter jul.
Vi havde en rigtig hyggelig juleaften hjemme hos min mor.
Min lillesøster endte med også at komme hjem og holde jul.

Her er lidt billeder fra vores juleaften.



Babyerne venter på at, de skal pakke deres julegaver op



Der var utrolig mange gaver under juletræet



Vores juletræ er ikke ligefrem det største



Casper, der lige ser lidt NFL inden, at der er julemad



Der er en lille kat, der er lidt nysgerrig



Mig, Casper, Fox og Vaks



Fox foran juletræet med alle julegaverne



Fox er meget spændt på at få sine julegaver



Jeg fik desværre ikke mandlen

I år var det min lillesøster, der fik mandlen. Min mor havde købt en hemmelig mandelgave fra Imerco, hvor hun kun vidste, at det var fra Kähler. Så ikke engang min mor vidste, hvad der var i gaven. Det synes jeg var fedt. Så er der ingen, der ved, hvad mandelgaven er. Jeg tror, at det måske bliver en fast tradition med sådan en hemmelig mandelgave. I gaven var der tre små vaser fra serien Omaggio.

Vi havde en virkelig god juleaften. Jeg vil i et andet indlæg vise jer mine julegaver.

Jeg håber også, at I havde en hyggelig aften(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar