fredag den 30. december 2016

Mine babyer i løbet af året


I dette indlæg vil jeg vise jer nogen af de billeder, som jeg har fået taget af babyerne i løbet af året.
Billederne kommer ikke til at være i rækkefølge med hvilke billeder, der er blevet taget først.



Simba fandt sig en ny soveplads. Inde i skabet.



Også Nala fandt sig en ny soveplads. Inde i tøjskabet.



Fox nyder, at vi har fået en have.



Simba opdagede en underlig lyd indefra dynen. Det var Nala, der havde gemt sig derinde.



Da vi flyttede, der fandt Nala hurtig en ny soveplads. Nemlig ovenpå en af pyntepuderne i sofaen.



Fox nyder at blive nusset på maven med den nye fnugbørste, som også er en, der kan bruges til massage til dyr.

Det var lidt billeder af mine babyer fra i år. Jeg elsker at tage billeder af babyerne.
Desværre har jeg ikke fået taget så mange i år, som jeg normalt gør.

Men her er i hvert fald et lille udpluk af de billeder, som jeg har fået taget af mine babyer i år(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar