lørdag den 24. december 2016

Så er det juleaften


Tænk, at det allerede er juleaften i dag.
Jeg har virkelig svært ved at fatte, at måneden er gået så hurtigt.

Jeg har haft så svært ved at sove i nat. Jeg synes, at jeg hele tiden lå dårligt. Jeg prøvede derfor at vende og dreje mig hele tiden. Jeg skal lige nå og sove en lille time om lidt.

Men i går aftes var vi ude ved min mor for at pynte juletræ. Det var så hyggeligt.



Senere skal vi ud til min mor. Og senere henter Casper min oldemor.
Jeg glæder mig rigtig meget til i aften. Til at jeg skal lave slikfad med Casper, at vi skal lægge gaverne under juletræet, til den gode mad og til at give og få gaver. Og bare hyggen og stemningen der er juleaften.



Inden at vi kører ud til min mor, så skal babyerne have deres julegaver.
Fox får også nogen i aften. Han får dem fra os, Vaks og Mr. Conrad og min oldemor.
Inden at vi kører, der får han også nogen gaver. Blandt andet den fra hans Kusine Fifi-Gøjen.

Vi har Fox med ud til min mor. Han elsker at holde jul. Han elsker specielt at pakke gaver op.
Jeg ville ønske, at vi kunne have Simba og Nala med, men det kan vi desværre ikke, men derfor fejrer vi også julen herhjemme med, at de får gaver om morgenen, eller i dag bliver det eftermiddag.

Gaverne på det sidste billede, det er dem, babyerne skal have her inden, at vi kører.

Hvis I vil følge lidt med i min juleaften, så hedder jeg dyregladpige på Snapchat, hvor I kan følge mig.

Rigtig glædelig jul til jer alle sammen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar