tirsdag den 27. december 2016

Til julefrokoster


I år har jeg været til to julefrokoster. En her i andelsboligforeningen og så i går hjemme ved Caspers
forældre.
Så for mit vedkommende er det slut med julefrokoster.
Casper har stadigvæk en julefrokost, som han skal til. Det er i starten af januar.

Fordi selvom julen er ovre, så er det ikke ensbetydende med, at julefrokosterne er slut. Mange holder julefrokost i januar. Jeg tror, at det er fordi, at mange har så mange ting at se til i julen, at de derfor vælger at holde det i november eller i januar. Vi var til julefrokost ved andelsboligforeningen sidst i november.

Hvis du skal holde julefrokost med nogen fra arbejdet, venner, familie eller med din sportsklub, så kan du vælge at holde en lidt anderledes julefrokost. Nemlig en julefrokost til søs
Hos DGDS kan man booke et ophold på Oslobåden, hvor man holder julefrokost. Tilbuddet gælder for op til 20 personer. Det er med 2 overnatninger, julebuffet til den ene aften med fri drikkelse, den anden aften er der en 2-retters middag, hvor man som hovedret får serveret Årets Bøf, der er 2 gratis drinks i baren pr. person samt morgenmad begge dage.

Jeg synes, at det lyder så fedt. Men nu har jeg også gerne ville prøve at sejle med Oslobåden længe. Jeg synes, at Oslobåden lyder så hyggelig. Min veninde og hendes kæreste skal faktisk på et ophold to dage med Oslobåden. Det er ikke julefrokost. Det er sådan et almindeligt ophold. Sådan et har jeg har jeg og Casper talt om et par gange, at vi gerne vil prøve.

Men jeg synes, at det er en smart ide at holde julefrokost på Oslobåden. Det er samtidig anderledes, og så får man da et par hyggelige dage, samt at man får lidt tid i Oslo.

Har I været til nogen julefrokoster i år(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar