onsdag den 4. januar 2017

Vores nytårsaften


Jeg håber, at I er kommet godt ind i det nye år. Det er jeg i hvert fald.

Jeg og Casper havde en rigtig hyggelig aften, hvis man ser bort fra, at Fox var virkelig bange, og at Nala ikke kom ind før næste morgen. Hun havde der været ude i næsten et døgn. Jeg tror, at det var fordi, at hun var for bange til at komme frem der. Jeg ville ellers gerne have holdt dem begge indenfor. Jeg hader at se mine babyer bange.

Men hvis man ser bort fra det, så havde jeg og Casper en hyggelig aften.
Vi spiste på Jensens Bøfhus. Bagefter tog vi hjem, hvor vi begge lå og kiggede på mobiler. Pludselig inden at vi så os om, så var klokken 24. Vi skålede i champagne, som jeg kun fik et meget lille nip af. Først og fremmest fordi jeg generelt ikke drikker alkohol, og så var den så sur. Men det synes Casper ikke. Og så fik vi selvfølgelig kransekage. Bagefter gik vi rundt her i kvarteret blandt de andre andelsboliger for at se på fyrværkeriet, og der fik vi hilst på nogen af de forskellige naboer, hvor vi fik ønsket hinanden et godt nytår. Det var hyggeligt lige at støde på et par af de andre og snakke med dem.















Det var lidt billeder fra vores nytårsaften.

Det var en hyggelig aften bortset fra, at babyerne var meget bange.
Men det hjalp, at vi havde sat noget musik til at spille, samt at vi havde lukket dørene ind til nogen af rummene, hvor man kunne høre fyrværkeriet meget fra.

Det var en afslappende aften, og det var lige det, som jeg havde brug for(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar