lørdag den 28. januar 2017

Jeg elsker brunch


Jeg elsker brunch. Jeg kan bedst lide, hvor det er en buffet, og det er, fordi jeg er så kræsen.
Jeg kan godt lide, at man kan tage, hvad man vil. Og sådan har jeg det generelt med mad. At jeg godt kan lide en buffet, da jeg så selv kan vælge.

Mange piger holder en brunch for deres veninder eller familie, når de fx har fødselsdag.
Hvis man ikke selv vil stå og lave det, så kan man bestille catering til din brunch

Hos Jespers Torvekøkken har de en lækker brunch. Her er der blandt andet forskelligt slags brød, røræg med bacon og tomatkompot, blåbærpandekager, miniwienerbrød og chokoladechok samt meget andet.

Ved at bestille maden udefra, så slipper man selv for at skulle stå i køkkenet og lave maden. Man kan hurtigt komme til at stå og bruge en masse tid ude i køkkenet, hvis man selv skal lave alt maden.

Jeg synes, at brunchen fra Jespers Torvekøkken lyder virkelig lækkert. Specielt deres blåbærpandekager.

Så hvis du står og skal holde en fødselsdag eller bare have en hyggelig formiddag med nogen veninder, og I skal have brunch, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar