lørdag den 28. januar 2017

Flotte lamper


Jeg skal flytte ned i min mors kælderlejlighed. Så har jeg en lejlighed for mig selv dernede med eget køkken og wc indtil, at jeg får sparet sammen til et indskud til en lejlighed.

Jeg har fødselsdag sidst i marts måned, så jeg er allerede begyndt at tænke over, hvad jeg ønsker mig i fødselsdagsgave.
Jeg ønsker mig blandt andet køkkenting og andre ting til lejligheden.

Jeg kigger blandt andet lidt på lamper
Jeg har lamper dernede nu, men jeg kunne godt finde på at ønske mig en gulvlampe eller endnu en bordlampe.

Ilva har rigtig mange fine lamper, som jeg godt kunne tænke mig.
De har blandt andet sat mange af deres lamper ned. Så hvis man går og leder efter en lampe, så kan man altså spare nogen gode penge inde hos Ilva.

Ilva har samtidig er stort udvalg af lamper. De har lamper indenfor loftslamper, væglamper, gulvlamper, bordlamper, lyskæder og ledninger og ophæng.

Uanset hvad så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside, hvor I kan se deres store udvalg af lamper(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar