torsdag den 26. januar 2017

Hvis du vil væk fra den danske kulde


I går og i dag har det virkelig været koldt.
Jeg forstår godt, at nogen vælger at tage på ferie til et varmt land her om vinteren.

Hvis du gerne vil væk fra den danske kulde, så kan du kigge forbi Spies' last minute rejser
Ved at tage på en last minute rejse, så kan man spare mange penge.

Lige nu har Spies blandt andet last minute rejser til Portugal og Spanien.
Jeg har altid troet, at last minute rejser var, hvor man skulle rejse indenfor få dage, men de har også last minute rejser, som først er i februar og marts. Så hvis man som jeg godt kan lide at planlægge ting lidt, så findes der også last minute rejser til os.

Bare forstil jer at ligge ved poolen, mens man ligger med en lækker drink i den ene hånd og en god bog i den anden. Eller i stedet for en drink så skulle det være cola ved mig. Jeg drikker ikke alkohol.
Men stadigvæk bare ligge der og nyde varmen, og når det blev for varmt, så kunne man lige tage sig en dukkert.

Last minute rejser er også gode til dem, der godt kan lide at være lidt spontane. Hvis man pludselig bestemmer sig for, at man vil på ferie. Man kan nemt finde en rejse, og samtidig så er rejserne billige, fordi det netop er last minute rejser.

Så hvis du står og gerne vil af sted på vinterferie, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi Spies' hjemmeside(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar