fredag den 27. januar 2017

Et wellness ophold


Jeg kunne virkelig godt bruge et wellness ophold lige nu.
Jeg har ondt i nakken for tiden. Og jeg ville elske bare at være på et ophold, hvor jeg kunne få en god massage og ansigtsbehandlinger.

Tre af Danlands feriecentre har deres eget wellnesscenter.
De har et i Blokhus, Marina Fiskenæs og på Rømø.

Det varierer fra center til center med, hvad de kan tilbyde indenfor wellness.
Af behandlinger er der blandt andet hot stone massage.
Der er blandt andet også bassiner med vandmassage, tyrkisk bad, finske udendørs saunaer, urtesauna, tropisk regn og saltvandsbassin samt meget andet.

Jeg er ikke den store badetype, men jeg ville nu elske at komme på et ophold, hvor jeg kunne få prøvet hot stone massage, men også hvor jeg kunne få fodbehandling osv.

Jeg synes også, at sådan et ophold kunne være en god gave at give ens kæreste, hvor man kan komme på sådan et ophold sammen. Eller man kan give sådan et ophold til ens veninde.
Uanset hvad så er sådan et ophold en god gave at give. Og jeg er sikker på, at modtageren bliver glad. Det ville jeg i hvert fald blive(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar