tirsdag den 31. januar 2017

Ting, som jeg mangler


Jeg har en hel del køkkenting osv. men jeg mangler stadigvæk nogen ting før, at jeg har "det hele".
Altså det mest nødvendige. Jeg har lige bestilt en brødrister fx. Fordi sådan en mangler jeg.

Men der er også ting, som er knapt så nødvendige, men som jeg stadigvæk gerne vil have på et tidspunkt.
Men nu skal jeg lige se, hvad jeg får plads til osv.

Men jeg kunne på et tidspunkt godt tænke mig en skænk.
IDEmøbler har et stort udvalg af skænke

En skænk kan man bruge til så meget som fx opbevaring af spisestel, duge, ting, som man ikke lige ved, hvor man ellers skal gøre af og vaser osv.

Hos IDEmøbler har de mange forskellige slags skænke. De har noget for enhver smag.
Jeg har fundet nogen, der passer ind i min smag, men nu skal jeg lige se, om jeg får plads til en skænk.
Men hvis jeg gør, så skal jeg helt sikkert have en skænk.
Man kan også stille ting ovenpå skænken som fx billeder eller små vaser osv.
Jeg ville sætte nogen billeder frem af babyerne, og så måske en af mine vaser. Man kan også have en lille lampe stående.
Der er masser af ting, som man kan gøre med en skænk.

Så hvis du står og mangler en skænk, så kan jeg anbefale dig at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar