søndag den 7. juli 2013

Vores køb


Vi fik købt nogle ting, mens vi var i sommerhus, og dem vil jeg gerne vise jer(:

 
 
Jeg fik købt et par crocs.
De er utrolig behagelige at gå i.
De kostede 20 kr. i Rema.
 
 
 
Jeg fik denne smukke taske af Casper.
Jeg kan virkelig godt lide spændet, der er på.
Det ser rigtig godt ud, synes jeg(:
Jeg synes, den er så flot(:
 
 
Vi købte denne dåse.
Synes virkelig, den er fed(:
 
 
Casper købte dette skilt.
Det står og pynter på skrivebordet.
 
Er glad for de ting, vi har fået købt.
Idag brugte jeg min nye taske, og jeg er bare vild med den(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 

4 kommentarer:

  1. 1000 tak(:
    Synes virkelig også, at den er fed(:

    SvarSlet
  2. Den kelloggs dåse er så sej.

    Kig forbi min blog og vær med til at fejre fødselsdagen.
    Måske er det dig der løber afsted med den fine gave http://anettesuniversdk.blogspot.dk/2013/07/hurra-hurra-hurra-give-away.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Ja, synes virkelig også, den er fed.
      Kigger forbi med det samme(:

      Slet